Czytanie z Znaczenie

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, jak uczyć strategii rozumienia podstawowych dla dzieci w wieku, czytać on.First, wyobraź sobieon.First, wyobraź sobie podstawowe klasy klasie, gdzie wszystkie dzieci są zaangażowani i zmotywowani, gdzie gwar podekscytowanych, czytelnicy wschodzących wypełnia powietrze, gdzie jednocześnie słowa brzmiały się i połączenia są realizowane między książek ich wyboru i

doświadczenia ich życia.

Następnie otwórz te strony.

Witamy w prawdziwym klasie Debbie Millera gdzie prawdziwi studenci uczą

się miłości do

czytania, pisania, i razem tworzyć wspólne i opiekuńcze środowisko. W tej książce Debbie skupia się na jak najlepiej uczyć dzieci strategii rozumienia tekstu. Prowadzi czytelnika przez ciągu roku pokazujący, jak jej uczniowie uczą się miło, niezależne i strategiczne czytelników. Poprzez wyraźne instrukcje, modelowanie, dyskusja w klasie, i, co najważniejsze, stopniowo zwalniając odpowiedzialności za swoich uczniów, Debbie stanowi wzór dla tworzenia klimatu i kultury myślenia i learning.Here dowiesz się: technik myślenia modelowania; konkretne przykłady

wzorowany lekcje strategii wnioskowanie, zadawać pytania, nawiązywanie połączeń, określając znaczenie tekstu, tworzenie

obrazów mentalnych i syntezy informacji, jak pomóc dzieciom swoich myśli widoczne przez ustnej, pisemnej, artystycznej, i dramatyczne odpowiedzi na literaturze, jak skutecznie rozwijać klubów książki w sposób dla dzieci do dzielenia się swoimi thinking.Reading z Znaczenie pokazuje jak przynieść sobie wyobrazić klasie do życia. Będziesz emerge z nowych narzędzi do nauczania strategii zrozumienie i uznanie, że firma rygorystyczne klasie może

być także pielęgnowanie i

radosny.
Amazon Sales Rank: # 2089 w Książki Opublikowany: 2002-01-01 Język oryginału: angielski Ilość przedmiotów: 1 Oprawa: miękka 208 stron

This entry was posted in Bez kategorii. Bookmark the permalink.